سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار طراحی حرفه ای وب سایت

نظر

 

طراحی سایت صرافی

با طراحی سایت صرافی می‌توانید نیاز بسیاری از کاربران را به ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو و … برآورده سازید.

از دیگر دلایل لزوم طراحی سایت صرافی خریدوفروش‌های اینترنتی مخاطبان، رزرو و پذیرش هتل‌ها و مکان‌های زیارتی و سیاحتی مختلف، نام‌نویسی برای آزمون‌های مختلف بین‌المللی مانند زبان و …. اشاره کرد. 

 

طراحی سایت صرافی

با طراحی سایت صرافی می‌توانید نیاز بسیاری از کاربران را به ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو و … برآورده سازید.

از دیگر دلایل لزوم طراحی سایت صرافی خریدوفروش‌های اینترنتی مخاطبان، رزرو و پذیرش هتل‌ها و مکان‌های زیارتی و سیاحتی مختلف، نام‌نویسی برای آزمون‌های مختلف بین‌المللی مانند زبان و …. اشاره کرد.

بااین‌وجود در کشور ما سایتهای فعال در این زمینه و ارائه‌دهنده این‌گونه خدمات بسیار کم دیده می‌شوند و وب سایتهایی وجود هم، چندان خوب و حرفه‌ای طراحی و پیاده‌سازی نشده و مطابق باسلیقه و نیاز مخاطبانشان ایجاد نشده‌اند.

از پرکاربردترین و مؤثرترین اهداف طراحی سایت صرافی امور مربوط به ارزهای رایج دنیا و خرید، فروش و معامله آن‌ها می‌باشد که به‌صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و البته به شرطی که نیاز مخاطبان و متقاضیان این حوزه به‌خوبی شناخته و مورد ارزیابی قرارگرفته شده باشد و مطابق آن نیازها طراحی سایت صرافی پیاده‌سازی و اجرا گردد.

علاوه بر نیازسنجی درست مخاطبان این حوزه باید موقع طراحی سایت صرافی به نکات بهینه سازی صفحات سایت برای موتور های جست و جو نیز توجه و دقت شود به این نحو که در کلیدواژه‌هایی که بیشترین میزان سرچ و جست و جو را در بین مخاطبین و کاربران دارد کار بهینه سازی و سئو صورت گیرد تا سایتتان در رتبه های بالاتر موتورهای جست و جو قرار گیرد و از این طریق بتوانید بازدیدکنندگان زیادی از بازار هدفتان را وارد سایتتان نمایید.

شما همچنین در طراحی سایت صرافی خود می‌توانید قیمت‌های بروز و لحظه‌ای بورس، سکه و طلا را نیز قرار دهید و امیدوار باشید تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و خوب سایتتان به یک سایت مرجع و رفرنس در این حوزه تبدیل‌شده و به‌عنوان اولین گزینه برای استعلام قیمت در ذهن کاربران قرار بگیرید.

با پیاده‌سازی چنین مکانیزم و محقق شدن چنین هدفی یقیناً مخاطبان زیادی وارد سایتتان شده و درنتیجه افزایش این بازدیدها خواهید توانست از طریق قرار دادن آگهی و تبلیغاتی در سایتتان به کسب درآمد پرداخته و سایت خود را به‌عنوان یک برند در این حوزه‌ها مطرح سازید.

مزایای طراحی سایت صرافی

فعالان این حوزه کاری صرافی‌ها هستند. با طراحی سایت صرافی محدودیت زمان و مکان هم برای شما و هم برای مشتری از میان برداشته شده و مشتری می‌تواند در هر زمان دسترسی پیدا کرده و معاملات خود را به انجام برساند. هم‌چنین خدمات به شکل بسیار ایمن‌تر و آسان‌تر ارائه می‌گردد. بدین ترتیب این گونه در بسیاری از هزینه‌های ناشی ازفضای ثابت با مشتری محدود صرفه جویی کرده و از طریق اتوماسیونی که در کار خود ایجاد کرده‌اید، با سرعت بسیار بیشتر به ارائه خدمات و پشتیبانی پرداخته و رضایت هر چه بیشتر مشتری را فراهم کنید.

ساخت وب سایت صرافی و امکانات لازم

صرف نظر از این که وب سایت شما در چه زمینه ای فعال است، مهم است که خدمات خوبی به کاربران ارائه دهید.

مشتری عزیزی داشتیم که سالها پیش برای ایشان به طراحی وب سایت صرافی پرداختیم. در جلسات اولیه که می‌خواستیم خدمات و قابلیت های سایت را بررسی کنیم متوجه شدیم ایشان اطلاعات کاملی در این باره ندارد. در حقیقت تنها کاری که که او می‌خواست بر روی سایتش انجام دهد این بود که به خرید و فروش بپردازد. درست است که این از اصلی ترین کارهایی است که می‌خواهید انجام دهید اما به مقدماتی هم احتیاج دارد.

تصور کنید شما یک صرافی دارید که افراد به صورت فیزیکی به آن مراجعه می‌کنند. باید دفتر را در منطقه مناسبی راه اندازی کنید، فضای صرافی به فراخور موضوع فعالیت و سطح اجتماعی مشتریان باید به شکل مناسبی چیده شود، شما و کارمندان تان باید به شکلی حرفه ای بتوانید با مشتری در تعامل باشید و...

تمامی مواردی که گفتیم مواردی است که باید رعایت کنید تا پس از آن به خوبی بتوانید به خرید و فروش بپردازید. برای دنیای مجازی هم شرایط همین است. شما باید کاربر را در اولویت قرار دهید تا بعد بتوانید به سود و منفعت برسید. اما مشتری خوبمان دوست داشت مستقیم برود سر اصل مطلب! البته ما کمک کریدم تا با نگرشی درست و حرفه ای این کار را انجام دهد. باید بگوییم اکنون ایشان از موفق ترین ها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است و کارش را به شکلی تخصصی انجام می‌دهد.

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

    معرفی و اهم خدمات صرافی
    جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
    جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
    طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
    طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
    طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
    طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
    ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
    طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
    طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
    طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
    طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
    طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
    طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
    طراحی ماشین حساب هوشمند
    طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

ساختار طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

از چندی پیش که توسط بانک مرکزی ایران خرید و فروش و تبادل برخی از ارزهای دیجیتال در کشور به رسمیت شناخته شد سایت های متعددی در ارائه این خدمات طراحی و به مراحله اجرا رسیدند و از آمار بالای این سایت ها مشخص است که روزانه مخاطبان متعددی  از سرتاسر کشور به این سایت ها مراجعه می کنند. در این سایت ها به صورت روزانه و ساعتی از خوراک ها و feed های سایت های مرجع قیمت ارز های دیجیتال قیمت و مقدار افزایش و یا کاهش قیمت نمایش داده شود، این اطلاعات به صورت لیست و یا نمودار و در بایگانی با بازه های زمانی مختلف ذخیره شده و در نهایت برای کاربران در دسترس قرار می گیرد. کسب در آمد از این سایت ها معمولا از طریق درج تبلیغات، خرید و فروش مستقیم و یا غیر مستقیم ارز ها و برگذاری دوره های آموزشی حضوری و یا مجازی است.

. بازاریابی خلاق و دیجیتال. ما وب سایت می‌سازیم، کمپین‌های بازاریابی / جستجو / جستجوی اجتماعی، ویدئو، عکاسی، cgi، تصاویر، تابلوها، بروشورها، و adverts را ایجاد می‌کنیم. و ما داریم به جلو نگاه می‌کنیم. ما بر روی یکپارچگی فن‌آوری‌های جدید مانند واقعیت تقویت‌شده کار می‌کنیم. AR (AR) چه زمانی است، چه زمانی برای استفاده و چگونه می‌تواند به مشتریان ما کمک کند؟

اگر به کمک به بازاریابی، خلاق و دیجیتال نیاز دارید، پس می‌توانیم کمک کنیم

 

https://www.thedesignexchange.co.uk/