سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار طراحی حرفه ای وب سایت

نظر

هرکس تجربه خرید ولو یکبار، کاغذ دیواری را داشته، اذعان می‌کند که چقدر سخت است بین طرح‌های متنوع و رنگ‌های زیبا، کاغذی دیواری خاصی را انتخاب کردن! خصوصا که خریدار نمی‌تواند عینا کاغذ دیواری مذکور را بر دیوارهای خود تصور کند. اگر وبسایتی ابزاری فراهم آورد که با یک اتاق مجازی، این خرید بصری را تقویت نماید و با ارائه اطلاعات کامل به مشتری در خرید آگاهانه کمک کند،

هرکس تجربه خرید ولو یکبار، کاغذ دیواری را داشته، اذعان می‌کند که چقدر سخت است بین طرح‌های متنوع و رنگ‌های زیبا، کاغذی دیواری خاصی را انتخاب کردن! خصوصا که خریدار نمی‌تواند عینا کاغذ دیواری مذکور را بر دیوارهای خود تصور کند. اگر وبسایتی ابزاری فراهم آورد که با یک اتاق مجازی، این خرید بصری را تقویت نماید و با ارائه اطلاعات کامل به مشتری در خرید آگاهانه کمک کند، بار سنگینی را از روی دوش خریدار برداشته است.

چرا طراحی وب سایت کاغذ دیواری؟

شما فروشنده کاغذ دیواری هستید یا این که قصد دارید به تازگی کار در این زمینه را شروع کنید؟

در هر صورت طراحی سایت کاغذ دیواری از مقدمات کار شماست. برای این که موضوع را شفاف تر بیان کنیم به ذکر یک مثال می‌پردازیم. خانم الف می‌خواهد کاغذ دیواری بخرد. اولین مسئله برای او چیست؟ مطمئنا اولین قدم این است که نوع و طرح کاغذ دیواری باید مشخص شود. خانم الف می‌تواند به همه فروشگاه ها سر بزند تا طرح، رنگ و جنس کاغذ مورد علاقه اش را پیدا کند؟ مطمئنا خیر.

خانم الف به راحتی با موبایل، تبلت و.. در گوگل به جستجو پرداخته و طرح های مختلفی از کاغذ دیواری را می‌بیند و انتخاب می‌کند. حال اگر شما به عنوان فروشنده کاغذ دیواری، وب سایت نداشته باشید چه می‌شود؟ خانم الف شما را به عنوان فروشندگان کاغذ دیواری نمی‌بیند و این یعنی از دست دادن بخش بزرگی از بازار برای شما.

مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت کاغذ دیواری عبارتند از:

• بخش صفحه اصلی شامل نوار منو، تصاویر اصلی و سایر اطلاعات ضروری در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش دسته بندی کاغذ دیواری ها بر اساس رنگ بندی و کاربرد و پارکت لمینت در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش کاتالوگ هر کاغذ دیواری به همراه تصاویر و قیمت در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش اخبار و سایر اطلاعات مرتبط با کاغذ دیواری در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش گالری پروژه های انجام شده در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش درباره ی ما و تماس با ما در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش معرفی نمایندگی ها در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش پشتیبانی و مشاوره پیش از فروش در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش پرداخت آنلاین و تحویل درب منزل در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش اطلاع رسانی از خدمات و نحوه نصب کاغذ دیواری ها در طراحی سایت کاغذ دیواری
• بخش نمایش آدرس در طراحی سایت کاغذ دیواری

برای رشد هر کسب و کاری، یک وب سایت حرفه ای ضروری است!

شما به عنوان یک مرکز فروشگاهی با داشتن یک وب سایت فروشگاهی به راحتی میتوانید تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کنید. با وجود داشتن سایت فروشگاه کاغذ دیواری بدون شک ارزش کسب و کار شما را اضافه خواهد کرد و مشتریان نه تنها آن را دوست دارند، بلکه آنها نیز به شما باز خواهند گشت. از طرفی دیگر، این باعث ایجاد وفاداری مشتری می شود، که برای سودآوری شما نیز مناسب است. دستیابی به رضایت مشتری یکی از عوامل مهم در ساخت شهرت موسسه شما و تولید بازاریابی عالی خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاه کاغذ دیواری

در طراحی سایت فروشگاه کاغذ دیواری یکی از مهمترین عوامل استفاده از تکنولوژی روز دنیا و قابلیت نمایش سایت و محصولات در تمامی دستگاه ها به صورتی مناسب برای کاربران باشد. نمونه کار: فروشگاه کاغذ دیواری سه خط. همچنین سایت شما باید کاربر پسند باشد و مشتری بتواند برای خرید به راحتی به طرح ها و محصولات دسترسی داشته باشد.

کاغذدیواری:

اگر پوسترهای رومیزی شما را در چند لحظه تغییر نداده اید, وقت آن است که به چشمان خود چیزی جدید برای جشن گرفتن بدهید. تنها مدرن‌ترین کاغذدیواری برای کامپیوترهای رومیزی انجام خواهد شد, بنابراین ما منابع را به اشتراک می‌گذاریم. (نکته: نزدیک‌ترین رزولوشن را به صفحه نمایش فعلی خود انتخاب کنید تا بیشتر از کاغذدیواری تازه رومیزی شما بیرون بیاید. خوش بگذره!)

https://rastinweb.com/wallpaper-website-design

https://designgood.com/blog/desktop-wallpaper