سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار طراحی حرفه ای وب سایت

نظر

 

طراحی سایت شخصی

هر چه پیش می رویم رقابت در حوزه ی کاری بیشتر می شود ، خوشبختانه از آنجایی که ما در قلب قرن دیجیتال زندگی می کنیم می توانید با طراحی سایت شخصی تمام مهارت ها ، افکار ، ایده ها و  رزومه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید مخصوصا که امروزه 

طراحی سایت شخصی

هر چه پیش می رویم رقابت در حوزه ی کاری بیشتر می شود ، خوشبختانه از آنجایی که ما در قلب قرن دیجیتال زندگی می کنیم می توانید با طراحی سایت شخصی تمام مهارت ها ، افکار ، ایده ها و  رزومه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید مخصوصا که امروزه  بیشتر از گذشته اینترنت به عنوان یک راه قوی  تمام آنچه برای موفقیت برند شخصی لازم دارید را در اختیارتان قرار می دهد . ممکن است  پیش خودتان بگویید که من یک پیج لینکدین دارم ، با وجود آن ، آیا واقعا نیازی به طراحی سایت شخصی خواهم داشت ؟ در جواب به شما باید بگوییم که : بله قطعا

لینکدین به عنوان بزرگ ترین شبکه کاری دنیا ابزار ارزشمندی برای ایجاد موقعیت های حرفه ای است  که هر شخصی با دشتن صفحه ی اختصاصی فعالیت های کاری خود را با دیگران به اشتراک می گذارد اما به این نکته دقت داشته باشید که اطلاعاتی که در این شبکه های اجتماعی پست می کنید متعلق به همان شبکه ها هستند  . شما برای ایجاد برند شخصی خود به یک سایت احتیاج خواهید داشت .  

از طرفی طراحی سایت شخصی جایگزین رزومه های قدیمی هستند . هنوز هم بعضی از مدیران شرکت ها انتظار دارند که از کارجویان یک رزومه تک صفحه ای تایپ شده در phrase با فونت times new Roman  سیاه سفید دریافت کنند . اگر میخواهید موقعیت شغلی مورد نظر خود را پیدا کنید پس باید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. فرض کنید که شما یک برنامه نویس کامپیوتر هستید و در حال کار بر روی یک پروژه ی نرم افزاری هستید ، به محض تمام شدن پروژه و تحویل آن به مشتری می توانید توضیحاتی از پروژه را در سایت خود به همراه جزئیات آن منتشر کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید . در صورتی که در رزومه های کاغذی به نوشتن چند خط توضیح محدود هستید .  با داشتن سایت کاربران بجای اینکه به صفحات فیسبوک یا لینکدین  شما سربزنند وارد وب سایت شما می شوند و همه چیز را درباره ی زمینه ی کاری و رزومه ی شما دریافت می کنند .

محتواگذاری در سایت شخصی

وقتی شما سایتی طراحی کرده و قالبی را روی آن نصب می‌کنید آن قالب شامل اطلاعات دمو است که باید اطلاعات خودتان را در قسمت‌های مختلف سایت مانند header content material ،footer قرار دهید. البته اطلاعاتی که قرار می‌دهید بسیار مهم است مخصوصا در سئو سایت که حتما سعی کنید توسط متخصص سئو و تولیدگر محتوا انجام بگیرد تا سایت شما بتواند جایگاه مناسبی در نتایج گوگل پیدا کند.

امکانات طراحی سایت شخصی :
طراحی سایت,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت دکتر,طراحی سایت دکترراستادر طراحی سایت شخصی میتوان از امکانات زیر به نسبت نیاز و کاربرد سایت استفاده کرد:
- اطلاعات تماس ( شماره ، آدرس ، نقشه ، آدرس ایمیل و . . .)
- آپلود سنتر سایت
- اخبار
- مقالات
- لینک دوستان
- رزومه و درباره ما
- rss feed
- آمار سایت
- امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
- گالری تصاویر
- فرم تماس با ما
-مدیریت کاربران
-خبرنامه ایمیلی و پیامکی
-نظرسنجی
منطبق بر اصول سئو سایتطراحی سایت,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت دکتر,طراحی سایت دکترراستکاری
و . . .

خصوصیات فنی

    امکان مدیریت سامانه با پنل فارسی یا انگلیسی و قابل کار در محیط های دسکتاپ، تبلت یا موبایل
    امکان تعریف مدیر یا افراد دیگر برای ورود به قسمت مدیریت سایت
    امکان افزودن صفحات، ویرایش صفحات فعلی یا حذف آن
    دارای ایدیتور کامل فارسی و انگلیسی بسیار شبیه به ورد به صورت آنلاین
    مدیریت کامل تصاویر یا سایر رسانه ها مانند افزودن یا حذف رسانه یا ویرایش اطلاعات مرتبط با آن
    توانایی تهیه نسخه پشتیبان یا بازیابی آن با فرمت های مختلف
    امکان افزودن اخبار، بلاگ، رخدادها با امکانات کامل ویرایش، افزودن و مدیریت یکپارچه
    امکان افزودن سیستم نظرخواهی به تمامی صفحات
    امکان افزودن تگ و دسته بندی برای هر آیتم از اخبار، رویدادها، مقالات یا بلاگ
    توانایی افزودن یک یا چند صفحه فرم های تماس با امکان ارسال ایمیل برای مدیر یا ذیفعان
    امکانات seo، فشرده سازی، اتصال به شبکه های اجتماعی

ظاهر مناسب در طراحی سایت شخصی

تصورش را بکنید وارد سایت شخصی یک آرایشگر می شویم و اولین تصاویری که می‌بینیم مربوط به برج ایفل است. یا این که آرایشگر گرامی خانم یا آقا، در ویدئویی و با ظاهری ژولیده برای ما از کسب و کارش می‌گوید! شما هم مثل ما این جمله به ذهنتان می آید؟ : " کل اگر طبیب بودی ..."

یا مثلا تصور کنید ظاهر سایت بی رنگ و رو است، از رنگ های تیره و غیر جذاب استفاده شده است و....

تمامی مثال هایی که زدیم به اضافه هزاران مورد دیگر، مواردی است که باعث می‌شود شما هنگام ورود به یک سایت شخصی جا بخورید! چرا؟ چون ظاهر سایت نمی‌تواند فعالیت آن را به خوبی به شما نشان بدهد.

یک ظاهر و گرافیک حرفه ای در ساخت وب سایت شخصی باید به گونه ای باشد که اولا مرتبط با موضوع فعالیت باشد. مثال عکس برج ایفل را به یاد بیاورید.

پس از آن ظاهر باید به اندازه کافی زیبا باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند. برای درک این موضوع هم مثال استفاده از رنگ های تیره و نازیبا را برای سایت آرایشگر فرضی به یاد بیاورید.

گرافیست های ما در راستین وب برای طراحی وب سایت شخصی شما یک گرافیک ویژه و منحصر به فرد آماده می‌کنند. ظاهر وب سایت باید به گونه ای باشد که برای مخاطب، یادآور شما باشد، یعنی اگر جایی تصویری از وب سایت ببیند بدون این که نام شما برده شود، شما در خاطرش بیایید.

من مطمئنم که وقتی می‌گویم ساختمان شخصی تان سخت است، با من موافق خواهید بود. این کارت ویزیت دیجیتال است. هر کسی در اینترنت می‌خواهد آن را ببیند. مشتریان بالقوه. همکاران. مامانت.

سخت است. نگران نباش، خیلی پیچیده می‌شه. شما با تکنولوژی آشنا نیستید. تجزیه و تحلیل فلج آغاز می‌شود. شما هیچ ایده‌ای ندارید که کجا شروع کنید - یا چطور.

قبل از اینکه تو اون رو بدونی، تو داری با عرق سردی میری. ناگهان آن شیشه Bulleit خیلی خوب به نظر می‌رسد.

اما لزومی ندارد این طور باشد. شما می‌توانید یک وب سایت شخصی فوق‌العاده با دانش HTML صفر و یا کت لت برای بازدیدکنندگان تان ایجاد کنید. بله، تو!

پس اگر میخواهید سایت شخصی داشته باشید اینجا کلیک کنید.

 

 

https://www.listenmoneymatters.com/best-personal-websites/